Ta ett redigt tag

känns det som jag skulle behöva göra. Ta tag i det jag borde göra. Lusten är lite borta just nu, känner mig låst också när jag väntar på brorsan + några som ska köpa barbord + stolar vid ett... Annars hade jag kunnat åkt in till Sandviken och fixat lite ärenden, bla till försäkringskassan som inte alls har öppet speciellt mycket. Blir nog en ny kökslampa idag.

Sorry för fotona, haha, men nu är kameran uppe å bilder har tagits... Å sen dog batteriet, så ska försöka fixa det idag om jag hittar på grejjerna.

Solen skiner ute, kanske ska ta sig en promenad och få lite luft och ny energi.
Den här helgen har det sett ut som man har varit bakis och riktigt sliten, blek i ansiktet och alldeles mörk under ögonen. Har visserligen varit riktigt trött också, så jag vet inte, den där förkylningen eller vad det är kanske fortfarande ligger och lurar..

I fredags var en riktigt trevlig kväll :) Mkt skratt å tok som vanligt! Träffade på en hel del som man känner igen sen förrut, så det var skoj! Blev även bjudna på asiatisk mat vilket var riktigt gött. Träffade min moster en sväng och de ska åka till Thailand nu på tisdag/onsdag natt, vilket fusk! 2 veckor å så ska de fira sin 30åriga bröllopsdag.. Mysigt! Å jag fick höra ett antal gånger att jag blivit stor om magen, haha så kanske jag har det... Man märker inte av det lika mycket själv när man ser sig själv varje dag.. Det är väl meningen också att det ska synas och kännas för nu är det vecka 21.

Julfirandets planer och förfrågningar börjar komma från alla håll och kanter.. Det är inte lätt när man är själv heller att bestämma vart man ska va, för då finns mamma & CO, pappa & CO, mormor & morfar + släkt, att välja på i första hand.. Nu är vi två.. Och ännu fler ställen att vara på.. Känns inte som man vill åka runt som ett paket överallt heller och på julafton och juldagarna vill man bara ta det lugnt på samma ställen och finna lugnet. Så jag vet inte alls. Känna efter vad man själv vill i första hand och sen bestämma sig.

Nu försvann alla ord för stunden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0