Första dagen över

Ja nu har vi varit i skolan första dan för denna termin. Kursstart och introduktion för kirurgin. Intressant.
Tenta i oktober och november tror jag det var, vi kommer va korstoppade för stunden känns det som.
Jag har blivit rejält förkyld, ont i halsen, hosta å snorig men det går nog över om ett par dagar om man tar det lugnt.

Nu ska jag käka Sheidas kyckling med stekta nudlar och grönsaker. Gott. Om man känner ngn smak :P
Vi vaknade, btw, 06.15 imorse och var pigga.. Herregud det är nått fel på mig, eller så hjälper järntabletterna väldigt bra som jag började med igår. Får se om det fortsätter såhär även fast man är sjuk, väldigt skönt att känna sig pigg faktiskt.

Hoppas det går bra för OSS hjärtat imorgon, känns som det kan göra det faktiskt :D
Skulle vara helt underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0