Dags idag <3

Japps. Efter en tur till ultraljudet imorse så blev det CTG-kurva kontroll för att kolla hur bebisen mådde med hjärtljud samt hur sammandragningar + min puls var. Fostervattnet var på gränsen till för lite men annars var allt bra. Så efter lunch åker vi till förlossningen igen och blir igångsatt då.. Så vi får se hur det här går och vad det är för filur som tittar ut och hur lång tid det tar.. Jag har ju redan öppnat mig 1cm redan så det är pågång men de vill ändå hjälpa till lite på traven nu pga omständigheterna och att det är 41veckor+3dagar idag.

Tur att Lars finns nu, ett riktigt stöd! Som får påminna mig att andas bara han kommer ihåg att andas själv också ♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åhh vad glad jag blir för er skull :) LYCKA TILL så hörs vi när du återhämtat dig. Lars får gärna slå en plingel om du inte orkar när det är klart...sms går naturligtvis bra oxå.

STOOR KRAM

2009-04-14 @ 15:46:49
URL: http://heirihiiri.blogg.se/
Postat av: Erica

Lycka till idag!!! Kom ihåg, smärtan går över... =)

Väntar förväntansfullt på bilder på den lilla krabaten. Och till Lars, svimma inte, det kan du göra efter. =) Många kramar.

2009-04-14 @ 16:22:45
Postat av: Sophy

Meen ååå!! Nu fick jag jätterysningar! =) Hoppas hoppas allt har gått/går bra!!! Det var ju igår du skrev de där inlägget ser jag, så nu kanske ni har er lilla skrutt hos er!!! Väntar med spänning på uppdatering!!! Stora kramar och lyckönskningar!

2009-04-15 @ 17:08:18
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh hoppas det gick bra! Har följt bloggen nu och sätt magen din växa ända här nerifrån Blekinge! Hoppas du lägger upp många fina bilder sen! Ta hand om er, hela lilla familjen! Kram! :)

2009-04-16 @ 22:25:50
URL: http://hannipan.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0