En helg av firande

Ja det började redan i fredags när vi först blev besökta av Hans och Kalle som kom och grattade oss till Linnéa. Sen kom pappa och Agneta förbi och grattade oss tre, de passade även på att gratta mig inför min födelsedag :) Vi åt jättegott som Lars fixat med, grillat första gången för i år, även om vi fick äta i omgångar så var det en bra kväll och vi insåg att vi behövde köpa napp till Linnéa då hon snuttat vid mitt bröst 4-5timmar upprepade gånger och ligger och spottar ut maten när hon inte orkar mer efter att hon ätit ett bra tag.. Å efter att vi fick hem napp i lördags så har det gått jättebra å hon äter fortfarande bra å säger till.. Nu gör vi försök med att träna bort amningsnappen, det fungerar bra om vi inte är för trötta eller att Linnéa tycker det går för segt att få mat :) och även om inte nästäppan sätter stopp för det..


I lördags fyllde jag 23år och Lars fixade fram en lyxfrukost som även innehöll brieost som jag inte ätit på ett år, det satt fint det :) Sen låg det även ett kuvert med ett fint kort i som han skrivit jättegulligt i med skrivstil å så låg det slantar till antingen massage eller spikmatta, det blir en spikmatta :) Den har man lite mer användning utav flera ggr plus att båda kan använda den :) Efter en härlig frukost blev det lite fullt upp, jag bakade kladdkaka å Lars satsade på hembakta marränger som blev super i en marrängswiss sen. Heidi och Jonas tittade förbi över dagen å kvällen och det var riktigt trevligt samtidigt som det fylldes på med fler gratulationer till både mig och Linnéa. Vi satsade på en grillning till kvällen och det blev lika gott det med. Jag hade en jättebra födelsedag å mycket tack till Lars som fixade och donade med allt för att göra min dag lyckad å han lyckades många gånger om ♥


I söndags var det min och Lars dag, vi har varit tillsammans 1år ♥  Tänk  vad mycket vi har hunnit med på ett år älskling.. Det kunde man inte ana men tänk vad lyckliga vi är å vad vi åstadkommit :) Vi har hunnit med en resa till Zakynthos, köpt hus, rustat en hel del, gått igenom en graviditet + förlossning och nu har vi en liten bäbis här hemma som gjort att vi blivit en familj, vi tre ♥ Å dagen till all ära så tog vi med pappa först till Furuvik för att kolla på en V70 som inte alls var nå bra å sen vidare till Uppsala å kollade på en Ford Mondeo -01 som gått ca 15000mil å den var som ny nästan, jättefin. Så därnere gjorde vi ett köp på vår ettårsdag och det fick vara våran present till varandra :)



Kommentarer
Postat av: heidi

Nappen ser gigantisk ut på lilla Linnéa ;)

Hoppas ni är nöjda med bilen, skönt med lite mer lastutrymme kanske.

2009-04-28 @ 14:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0