3 månaders vaccinationen tagen

ja uscha, det har Linnéa (och vi) fått stått ut med idag :( Det var inte alls roligt för en sekund! Jag fick ha Linnéa i mitt knä medan BVC sköterskan stack först i ena och SEN det andra... Alltså blev det två stick efter varandra istället för att sticka båda med en gång som vissa gör.. Det ska vi försöka med nästa gång å få till.. Linnéa gallskrek och man fick tårar i ögonen själva å tankarna påengång som kom automatiskt var: skada inte mitt barn! Nu är det gjort iallafall och dagen har fortsatt med att Linnéa varit mer gnällig än vanligt och konstigt trött hela eftermiddagen och kvällen.. Så någon reaktion måste det allt ha blivit.. Nu sover hon för natten och jag hoppas på att hon får sova hela natten igenom och då även jag :)

Nu är det dags för sängen.. Blev en tripp in till Gävle idag också, handlat käk och klor till poolen.. Jag och Lars ska prova på LCHF metoden nu har vi tänkt å se hur det går, hoppas på det bästa. Första dagen är avklarad och Lars sockeravgiftning är faktiskt värre än min så nog allt har jag skött mig rätt bra ändå, men för å sätta fart på viktnedgången så kan det va värt ett försök eftersom det är en dokumenterad och godkänd metod även av Socialstyrelsen! Alltså inget påhitt som mycket annat är med "mirakelmetoder".


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Oj oj oj inget socker till Lars....vad ska Gudarna säga nu???

Kan du introducera konceptet för Jonas när vi ses nästa gång ;)

2009-07-23 @ 10:59:38
URL: http://heirihiiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0