Kära mormor

ja det kan hon få vara idag när hon ringer kl 9 å väcker en å frågar om man inte gått upp, klätt på sig och gått ut i solen än.. näää muttrade jag till svar, klockan är väl bara 9 än å jag låg å halvsov.. Hon vill väl bara väl å tycker klockan är mycket när hon själv är uppe redan vid 06 om mornarna. Sen undra hon hur det går eftersom hon inte hört nå från mig eller mamma, men hon får hålla sig till tåls hon med :) Jag får nog ta å ringa henne en annan vacker dag å låta lite trevligare å vara lite mer pratglad.. förstår ju om hon är pratglad å så, sitta där ute i skogen dag ut och dag in.

Nu ska jag ta mig en vilopaus med One Tree Hill, sen käka och sen är det sista examinationsseminariet i eftermiddag!
Och fortfarande har jag inga klara besked om min föräldrapenning, drar mig för å ringa å skälla å låta riktigt irriterad igen.. Men vad ska man göra, alla säger olika varje gång man ringer så man blir inte direkt klokare.. Jag vet att jag kommer få pengar nu den 27e men inte hur mkt och inte hur mkt jag kommer få sen, å nötterna har haft 10/11 veckor på sig nu!!!!!! Har iaf deklarerat idag, får se om det bli cash innan midsommar sen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0