Ny vecka

nya tag. Jag har varit ledig idag, så himla skönt. Fyra dgr i sträck med lite sömn pga olika turer är ingen bra kombination, blir så himla trög i skallen ibland så man kan ju fundera, eller det känns så iaf.

Idag har vi varit lite på barnrytmiken jag och Linnéa medan Lars fick en fm själv hemma, jag tror han tyckte det var skönt att få pyssla som han vill utan å bli avbryten x flera :) Sen tog vi en promenad med några mammor å andra barn (ja nu är de ju snart inte bäsar längre) tog en fika också å sen hem å äta lunch. Pluggat, jag har nog kommit igång iaf med uppgiften som ska göras i etapper under praktiken å vissa grejjer ska va klar till olika tillfällen, å sen blir det en stor uppgift när allt är klart. Som det ska opponeras på också. Sen har jag grejjat med alla saker på min "att göra lista", sånt man inte riktigt har tid eller lust med när man kommer hem.. Försöker få undan så mkt som möjligt så vi får en rätt lugn helg.

Nu har Linnéa vaknat så det blir inte så mycket bloggande.
Dags för mat, bada bada, välling, sova. Å lite däremellan. Sen Desperate Housewives hoppas jag.
Lars är iväg på andra tillfället med HLR för barn, det är nyttigt och intressant. Roligt för honom att träffa folk också i samma situation som oss :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Härligt med en HLR kurs för barn, på jobet repeteras det ju ofta vanlig HLR fast för vuxna. Hoppas dock att ni aldrig kommer att behöva ta användning för det...iaf inte på Linnéa.

2009-11-26 @ 18:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0