Förkylningsdags

ja, jag trodde det bara skulle kännas i halsen imorse tills det att frukosten var i magen för det brukar ju kunna gå över då.. Men sen kom snoret. Nu fortsätter det bara, trodde det bara var lite lätt snorighet men från det att vi kom hit till Lindparken så har det bara blivit värre. Tråkigt nog. Hade bjudit hit Petra och Matilda en sväng, eftersom Lars och Kim är ute och donar, så jag hoppas deras immunförsvar är på topp sen de var förkylda sist. Hade inte direkt räknat med att bli sämre, men men. Hoppas det går över snart. Blev inget svininfluensavaccin heller idag med andra ord, vet inte om det är så bra om man är förkyld så jag får testa åka till sjukhuset nästa torsdag så jag hinner få det innan praktiken börjar. För vem vet vem som kommer in på akuten eller ligger på IVA eller vem man nu möter på vart som helst.

Idag har vi haft visning för de som varit intresserade sen i somras... Får se hur det har gått..
Får svar imorn eller på måndag. De skulle hem och prata ihop sig.

I tisdags hade vi mammor å bäsar hemma hos oss. Det var full rulle och en massa massa prat. Det var trevligt. Undrar om de tyckte det var lika trevligt med promenix ute på landet och geggiga grusvägar, det var väl inte direkt min tanke men det blev en promenix iaf :)

Nej, får se om skruttfian vaknar snart så vi kan åka hem och äta mat.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja sjuktiderna verkar komma nu. Fick höra igår att magsjukan oxå börjat frodas så nu är det viktigare än någonsin att tänka på handhygienen :)

Kräksjukan är inge rolig :(

Nu borde det ju vara nedräkning inför praktiken...eller den kanske redan har börjat??!

2009-10-23 @ 11:57:49
URL: http://heirihiiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0