Våran dag idag <3

Idag har vi varit förlovade i 1år.
Idag är det 1år sedan vi var och kikade på Linnéa i maggen :)

 

Vi hade tänkt att hitta på något idag, det blev lite ändrade planer på de planer vi inte ännu hade gjort i torsdags. Farmor Anna ringde och berättade att hon var förkyld och att de stannar i Dalarna i helgen men kommer nästa. Tur var väl det eftersom jag också  blev förkyld den dagen och är fortfarande. Så vi får ladda tills nästa helg och Farmor och bonusfarfar får ha lite extra abstinens efter Linnéa :) Vi hinner kanske också bestämma vad vi ska göra..

Nästa helg kanske vi får träffa Erica och Johan också, det är 1½ år sen sist tror jag nog..

Vi fick sällskap inatt av Linnéa som absolut inte skulle sova själv i sin säng, oavsett hur envis nu Lars har blivit så nej. När vi la ner henne mellan oss somna hon så sött och vid halv tre vaknade jag och tyckte att nu kanske det går att lyfta över henne till sin säng,  men det gick men i bara 10min. Sen blev det samma visa igen och hon fick återigen sova i våran säng och sov så gott. Lars vaknade 8.40 av sig själv medan jag och Linnéa sov, sen vaknade jag till innan han skulle iväg.. Å några minuter efter det vaknade Linnéa och var så glad så våran lilla  gofis! Så nu njuter vi av de nätter vi får sova hela nätterna. Börjar fundera på om det blir kallt i Linnéas rum på nätterna, att det kan vara en god idé att täta fönstrena lite till..

 
Jag tänkte en dag här i veckan att Linnéa kunde sitta såhär en stund medan jag pysslade med annat bredvid,  det gick faktiskt bra en stund sen blev gardinerna intressanta och hon skulle absolut inte sitta ;)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Fy fabian vad söt hon är lilla Linnea.

Ska bli roligt att fånga sådana ögonblick med Hugo sedan...

2009-10-25 @ 15:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0