Smulgubbe!

Jajamänsan, idag blev den första ätklar! Å den delade vi på! Gott som tusan var det! Så hoppas det blir många många fler smulgubbar, jordgubbar och smultron som vi odlar på balkongen! :D

Linnéa är en badfantast bara det finns vatten i närheten, här badar hon på midsommar hos mormor sin, i alla väder.

Å här plaskade hon igår, hos mormor sin i värmen. Å då blev det även ett dopp tillsammans i större poolen. Ingen badkruka här inte. Å då lär även jag hoppa i och bada mer i sommar eftersom Lars är en badkruka än så länge, lär väl bli ändring på det? ;) I söndags var vi alla tre i Högbo och badade första svängen i en sjö, jag och Linnéa förstås. Lars doppa fötterna.

Så, det var en del av de härliga fotona från Högbo :)

Å en härlig bild från Hinsen i Korsån när vi var där i mitten på juni.

 

Så, några foton inlagda :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, har jobbat, 1½ vecka avklarat. Lars är ute och joggar, han är duktig han å jag hoppas jag finner den motivationen någon gång också ;) Nu är jag ledig i 2 dagar, det ska bli riktigt skönt å bra väder ska det ju bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0