Lycklig

Ja jag är lycklig nu. Lite spänningar har släppt idag efter besöket därnere. Jag har fått tillåtelse att äta "vad jag vill", dvs. att det inte spelar någon roll om jag äter riktig mat eller om jag bara äter nått annat. Huvudsaken jag får i mig någonting, näring i allt, men kanske inte så mkt det ska vara. Det skulle gå över med tröttheten om ett tag framöver. Får hoppas på det. Skulle vila mig riktigt ordentligt innan vi åker till Grekland så kanske jag slipper det därnere. Får se då. Nästa stopp är 1/9 redan, sen blir det i slutet av oktober. Om allt går som det ska, vilket vi hoppas på. Men det ska det väl göra... Det är spännande och lite nervpirrande det här...

Mycket som händer
runt mig
i mig
runt oss
Mycket som väntar


Kommentarer
Postat av: Sophy

Mm..jag kommer ihåg..fast man glömmer fort ändå hur illa det är! Och det är SÅÅÅ VÄRT DET!!!! Men jag hoppas de går över fort för dig och att du slipper massa besvärligheter...jag mådde ju dåligt betydligt längre än vad dom sa..men sånt där är ju jätteolika från person till person!!Precis, man mår ju dåligt för att kroppen ställer om sig, och så länge den ställer om sig så är det positivt, så njut av att du mår dåligt!! =) Jag är så nyfiken på allting!! =) Så roligt, så spännande, så underbart!



Kramkram!

2008-08-06 @ 22:53:27
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0