Måndag och en aningens bättre dag

Hade klockan på 9, myste ner mig i morgonrocken jag fick av Lars i fredags (som han är avundsjuk på att jag har nu, jag tror han insett att den jag fick av honom är bättre än hans ;) Mysig han den där Darlo).. Käkade frulle och gjorde mig i ordning för en dag i Gävle. Cyklade till bussen nere vid skolan i Kungsgårn, 15-20min i backar upp och ner + motvind + halvdåligt med luft i däckena gjorde en riktig motionstur med mig!! Träffade Cecilia på stan och gick och kikade lite och åt lunch på Berggrenska tror jag det var, gott var det å dagens lunch med efterrätt som ingår är ju inte helt fel ;) Sen traskade vi iväg till högskolan, hon för att sätta sig med Natalie och jag för att sätta mig med medicinska sjukdomar boken. Det gick faktiskt bra att plugga idag... 3timmar. Sen kände jag att inget gick varken in eller ut mer så traskade hem till papps.. Å nu sitter jag här... Å väntar på mat??? Haha. Sen ska jag åka buss hemåt igen med hämtning! Tycker jag har motionerat tillräckligt för idag nu :P
Humöret har varit rätt bra fast Lars har åkt ut för svängningarna över telefon ändå.. Fast han har blivit duktigare på att tackla mig nu, som sagt, en riktig prövning för förhållandet.. Lyssnar på Sofies råd, att om att det är så värt det- det tror jag på! Kämpa på så blir det bra..

Både längtar och inte längtar tills på fredag. Vilket nervvrak jag kommer va då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0