Massagebadkar påväg!!

Yepps, nu är det påväg från Karlskoga. Så om 2-3dagar, blir alltså ev. slutet på den här veckan eller början på nästa!
Så nu hoppas vi på att allt är som det ska å att det inte kommer ett höger :P




Massagebadkar singel A201A (Vänster)
1420 x 750 x 650mm
Ett mindre massagebadkar med marmorinlägg. Komplett med
17 st välbalanserade massagemunstycken, komplett blandarpaket, flerfunktionsdusch, front, FM-radio, telefon(inkommande samtal),
cd-ingång, fjärrkontroll, digital kontrollpanel, undervattensbelysning,
nackkudde, självdränerande slangar, spolfunktion, marmorinlägg, torrkörningsskydd, etc.


Inklusive värmare (2 000watt) & automatisk ozonrengöring.





AAAAAH vad vi ska njuta sen då!!! :D
Det finns ett slut på det här med! Tack och lov! :D

Kommentarer
Postat av: SofiLindberg

Hejsan, sandra! Skulle värkligen värkligen värkligen behöva prata med dig...Vore supersnällt om jag kudne få ditt mobil nummer eller något...

Behöver prata med någon som förstår (nu kanske du vet vad jag syftar på?) det är hemligt så snälla säg det inte till någon... Vet inte vad jag ska göra eller vända mig och du är ju i den sitvationen så jag behövde prata med någon bara :(

Kram sofi

2008-12-17 @ 13:40:09
Postat av: Elin

Ser riktigt lyxigt ut :-)

2012-02-06 @ 22:02:35
URL: http://www.massagebadkar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0