Måndag igen

Måndag, 6e jobbarveckan, vilket betyder att jag har jobbat mig över halva planen. Hälften av veckorna är gjorda och det återstår 5 veckor att jobba. Fast nästa vecka är det bara 2 dagar att jobba, sen kommer den första minisemestern. Så det går att stå ut med en 6 dagars vecka nu får jag hoppas. Känns som det skulle vara skönt med en ledig dag till faktiskt.

Helgen svischade förbi rätt fort. Jobbade till 15.30 i fredags och efter det åkte vi iväg till Sofie och lånade Nemo och åkte upp till Högbo och gick runt sjön och busade lite. I fredagskväll tog vi det bara lugnt och kollade på What Happens in Vegas, eller ja, jag sov. Konstigt, ovanligt? Näeee. Haha, totaldeckad före 22 i soffan. Lars tyckte den var rolig och bra, och det tror jag också så får ta och kolla på den igen sen nån kväll utan att somna. I lördags var vi in och fixade lite i lgh, en tjej kom och kolla och ska ha lgh! Sen hem till Lars mamma och grillade lite med några till. Igår var vi in till lgh igen och packade det sista och städade det mesta, snart är detta över! Jag åkte hem till pappa ett par timmar och satt och småprata och kika på någon gammal film medan Lars åkte in till studion med de andra och fixade klart lite med demon/skivan? Lät jättebra gjorde det faktiskt :D Kanske ska ta med skivan till jobbet idag och liva upp stämningen lite ;) Haha! Grattade Johan han jag också med igår, han fyllde 20 och är inte så liten längre? Massa tacos och tårta blev det, med Coca Cola och Kaffe som dryck. Undrar om det är helgens mat som min kropp protesterar över nu idag? Mår inte helt hundra.. Pizza i fredags, grilla i lördags, taco + tårta igår. Hmmm, Sandra har svullat i helgen med andra ord. Får se om det går över under dagen... Har ju en orolig älskling till hypokondrier? som han själv säger... Men jag reder mig... Är nog bara tillfällig protest av kroppen.. Blivit lite mkt jobba också, ingen bra kombination. Men men, snart får jag vila upp mig igen. Skönt att skolan börjar 2/9 igen, det är ju faktiskt 1½ månad kvar. Hinner vara ledig 2 veckor innan också, först en vecka på Zakynthos och sen en vecka hemma. Då ska jag inte göra någonting!! Bara vara ledig och ta det lugnt!!! Kanske blir en tur till mormor och morfar också nån dag, få slappna av på riktigt! Jäjä, det är måndag. En ny vecka. Närmare löning för varje dag som kommer! Inte går det någon nöd på mig inte!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jaa de va jätteläskigt...uscha, ingen hit o vakna på de där viset! Till på köpet tror ja tv-jävlen pajjade av smällen också...GRRRR!!!



Ja som sagt, han står till ert förfogande..;0)

Ta de lungt på jobbet nu!!

Kram

2008-07-14 @ 22:05:06
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0