Snart minisemester

Yes, imorn jobbar jag 7-15.30 sen är det minisemester i 4dagar. Fast jag har redan börjat lite den här veckan, igår och idag är jag ledig och hemma och slappar/sover/donar. Det är riktigt skönt, kändes verkligen som det behövdes. Nu börjar vi få det fint här :)

Helgen som var gick väldigt fort, jobbade fredag-söndag och sen kom mina kusiner upp på besök och det hanns även med ett snabbt besök hem till mormor och morfar. Så ja helgen har varit riktigt trevlig! Hoppas jag hinner träffa Erica och Heidi mer nu det kommande halvåret. Visar sig.

Imorgon bär det av till Kristianstad, hem till Lars farmor, det ska bli mysigt. Hoppas vädret blir toppen, nu behöver jag några dagar i solen och kanske bada några dagar till den här sommaren!



Undra vad jag ska hitta på nu då... Fixa lite här? Gå till ICA å hämta lönespec.? Åka in till Gävle/Valbo?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0