4 days left

och jag har världens underbaraste pojkvän kan jag ju nämna först. Lovely.

4 dagar kvar på ICA. Idag och imorgon blir nog värsta dagen? Massor med folk om det ska likna de föregående åren jag jobbat där. Men men, tiden har en tendens att gå fort iallafall om man får sina raster inom humana tidsperidoer. Vi borde få bonus när vi drar in så mycket pengar över en storhelg.. Haha önsketänkande.. Jobba 8.30-19, snart iväg med andra ord.

Imorgon är det midsommarafton, jobbar 8-16.15, sen blir det hem till mamma & CO med Lars. Massa mat och fika väntar där och jag ska slappa och njuta riktigt ordentligt!!! Hoppas på bra väder. Roligt att få träffa Hans igen och höra hur han har haft det på sitt första läger och varit hemifrån i 5dagar! Han har ju blivit så stor, var inte längesen han var sådär liten. Gullig är han då iallafall fortfarande, även fast han ska visa och vara coolast av dom alla. Härlig unge.

Tatuering på höger, insida underarm. Jättenöjd är jag!! Många komplimanger har den redan fått från yngre som äldre. Gjordes i mitten av maj 2008.

Jag kan väl bjuda på en bild av tatueringen :) Riktigt nöjd är jag!!
Började med en slarvig skiss på en föreläsning i vintras,
mms:ade bilden till Lars i april och han skissade vidare,
in på Custome illusion i Gävle och tjejen där (jätteduktig är hon) skissade vidare och ritade tills både jag och hon blev nöjda med resultatet. Jättebra blev det! Så det var bara och tuta och köra i lite mer än en timme.
Gjorde inte speciellt ont om man ska jämföra med den på benet, det gjorde asont kan jag ju säga.

tatuering som gjordes i Sthlm juni 2007  Egna ideér

Tattoo nr 2 som gjordes i juni 2007.

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jättefina tatueringar!! Va duktig du e som har gjort den (nästan=) själv!!!

Ha en trevlig midsommar!!

Kramar

2008-06-19 @ 11:33:23
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Sophy

Haha, du verkade lite lurig där din filur..;0)



Ha en toppen midsommar du också! Och lugn vete sjutton om den blir alltså...ska va på alkofronten då..men annars kommer de nog bli fartfyllt värre..;0)



Kramar

2008-06-19 @ 22:57:27
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0