Nog för att det är mycket nu

men jag måste säga att jag verkligen älskar dig Lars!
Jag vet att jag inte är världens bästa Sandra alla stunder vissa dagar men som du redan vet så betyder du en massa för mig och det är väl hela vardagen som ska finna sin plats. Tack för att du är den du är, tror jag aldrig träffat en så helmysig kille som dig. Så ärlig och go´. Att veta vart man har dig gör mig lugn, jag behöver inte vara orolig för jag vet att du finns där. Igår på dagen blev det ett kort, kortfattat, konstigt samtal.. Men efter 10minuter ringde du igen och sa att det berodde på att du var nervös. Vilket var det jag listade ut innan du ringde upp igen... Men bara själva grejjen att du också märker när inte alla hästar är hemma och berättar sådana där saker än att man ska bli fundersam om varför samtalet blev som det blev. Det är en av alla anledningar till att du är guldvärd. För det är du.

Igår var jag på CC-puben med Sanna och kikade in Cicero. Vi tror hårt på er grabbar! Kommer bli kanoners för er. Riktigt duktiga på första live-spelningen! Applåder!

Sitter hemma hos Lars nu å flyttpackar lite.. En till flytt väntar idag.
Hoppas vi får lite lugn och ro sen under kommande veckor, nu har det varit otroligt mycket för båda i en månad känns det som.. Idag ringde de från hemmet, mina introduktionsdagar är inplanerade och börjar redan imorn och tre dagar nästa vecka. Undrar om jag får betalt? Borde få det. Sen fick jag mitt schema från ICA i förrgår också för de fyra veckorna jag ska jobba där i sommar, det blir 6 dagars veckor. Tur att det bara är 2 veckor i taget så jag överlever det där. Allting löser sig bara man tar det lugnt. Blir en del plugga nu också tills på onsdag, då är det inlämning av diskussion samt opponering. Sen ta mig tusan är det "sommarlov"! En resa ska vi boka också till vecka 34 eller 35. Härlig han, den där omtalade Lars. Planerar och har ideér framöver. Oooooh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0