Så värdelösa

10poäng som gör att jag ska göra om en tenta i 6timmar den 20e december. Tenta på 13hp, en halv termin så gott som.
Ringde och kollade resultatet idag, 10poäng ifrån, 87poäng hade jag å 97poäng va godkänt.
Så jäkla besviken och lessen på mig själv just nu och det tillåter jag mig att vara, för håller jag inne de här känslorna och tårarna så kommer jag inte kunna komma upp igen för att kämpa ytterligare veckor. Så låt mig va arg, sur och lessen iallafall idag, det är inte dig det är fel på det är bara jag som måste få reagera och få utlopp nånstans.

Blickar framåt med lite motvind så ser jag ändå ett slut på det här, för det är lite mindre än 2månader kvar på den här terminen och det ska jag kämpa mig igenom så gott jag kan även om vissa saker kommer bli halvdanna när tentan kommer prioriteras i december.


Förlåt att skriker, gråter, slår i dörrar, försöker bli av med dig för att låta mig själv stänga mig inne,
men det enda jag behöver är din hand och din famn som visar mig att allt kommer gå bra,
det är du som räddar mig i mörkret, det är du som är mitt ljus i mitt liv som aldrig slocknar, som alltid kämpar och som alltid lyser för dig och mig och för oss. Det är du som är min ängel innerst inne i mig även fast jag inte visar det alla dagar. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Císsi

Kämpa på, du kommer klara omtentan.. Du får vara arg/ledsen/sur idag men immorrn ska du vara glad igen... :) Vi ses på söndag...

2008-11-27 @ 22:32:04
Postat av: Sophy

Jag förstår att du vill handla en massa!! De finns ju så mycket roligt!! Ett tips är att vara ute på rean efter nyår..då får du bodysar och grejjer för 15 kr!! =) =)

Haklappen är köpt på IKEA, två stycken för 39 kr...superbra!! =) Blir inge gegga på kläderna!!!



Har en bebis som skriker nu,..=)

Kramkram

2008-11-28 @ 12:03:04
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0