Tenta idag

och jag känner att hela kroppen är på spänn. Panikstressångest imorse när jag vaknade när Lars pussade på mig innan han gick... Sen kunde jag inte sova mer, åt lite frukost och la mig och läste. Fortfarande då var jag konstig i kroppen, säkerligen nervositet också. Har så mycket förväntningar och krav på mig själv så det är svårt att känna sig nöjd med hur mycket man har pluggat även fast folk säger att jag pluggar så mycket och klarat mig så bra hittills.. Men den här tentan... En tenta på 13hp, alltså efter en halv termin har man tenta på allt från första dagen man satt i skolan för denna termin, för 2månader sedan exakt.
Gick och la mig i soffan och kollade lite på tv, slocknade och vaknade vid 11tiden, en till frukost.. Läste igenom lite till och nu är det bara att vänta och se hur det går. Ska hoppa in i duschen och vänta på att Lars kommer ock skjutsar mig till Sandvikens lärcentra, så snäll han är! Sen börjar det kl 14.00. Usch. Jag har laddat upp med godis, frukt, läsk och vatten så mina nervceller kan jobba även fast jag kommer va urtrött efter 1-2timmar!!! Men men, nu har jag gjort allt jag kunnat och visst är det så att jag bara är människa och får och ska misslyckas, men det är det där lilla kravet.. Det ska gå vägen helt enkelt, det kanske går bättre om jag intalar mig det. Jag klarar det här för jag är duktig! (Det där var lite svårt men sant). Och sen är det 65% som gäller för ett E... Så lite poäng bör jag kunna skrapa ihop för jag har inte direkt legat på den lata sidan med pluggandet även fast jag tillåtit mig själv att vara ledig 2dagar i veckan. Samtidigt om jag inte klarar det så kommer jag lära mig ännu mer till nästa gång då allt hunnit smälta in i huvudet. Så det är inte kört. Jag gör mitt bästa, det är huvudsaken. Det här är nästan värre än teorin för körkortet.

Nu ska jag ta med mig nervositeten ner till det kalla garaget och duscha där och sedan lämna den därnere!!!
Undrar om vi kan bestämma oss hur vi ska göra med massagebadkaret idag så vi kan beställa och vänta ytterligare 7-8veckor innan badrummet är helt färdigt. Det kan ju vara värt det? Joooodå.

Men det är inte väsentligt just nu, nu ska jag ladda och go for it!!!

Kommentarer
Postat av: L

Tar hem värmefläkten idag från jobbet. Då blir det bahamas där nere ;)

2008-11-06 @ 13:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0