Tränaaaaa

Jaaaa jag vill tränaaaa jag vill springa tills tårarna löper samman med svetten som kommer från pannan!!!!!!
Bara få springa av sig all energi som ligger och lurar i alla celler efter alla dagar med att sitta hemma och plugga. Få rensa huvudet och tankarna, så himla skönt. Bli en ny människa. Det är inte direkt så att man vill ut och halka på blixthalka i dimman heller och mörkret, känns inte så säkert när det inte bara är mig själv att tänka på.

Jag har träningsabstinens tror jag. Inte tränat på ett halvår riktigt sådär.

Kanske ta mig in till Gävle å köpa engångsbiljett på Friskis så jag kan träna med Cecilia, det är något jag verkligen har saknat i över 1år nu. Kanske köpa 10ggr kort så länge och åka in iaf en gång i veckan? Det där gymmet trivs jag i.. Så himla bra.

Lars och Pär och kanske Johan ska börja gymma här i Kungsgårn efter nyår.. Så tills dess vill jag inte gå dit själv och gymma innan de börjat. Lite feg som man är.



Just ja imorn ska vi till barnmorskan... Sköööönt :D Kanske passa på att ta med träningskläder när man ändå har nära till bussen :) Hmm... Får prata med Cecilia eller pappa om dom ska träna.

Mitt vardagliga liv börjar komma tillbaka i mitt huvud nu, när alla pluggmåsten sakta men säkert börjar försvinna.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej gumman!!



Du klarar nog tentan galant tror jag, du är så duktig så. Har du ingen mer skola nu?? Själv har jag varit uppe och tvättat sedan sju imorse, roligt de med =D



Hoppas allt är bra iaf vännen, sköt om dej.



Kram kram

2008-11-08 @ 07:56:04
URL: http://maddeleneii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0