Söndag och morgonrock

Mhm.. Känner mig helt slut i kroppen, känns som jag har träningsvärk i benen för de är helt tunga och hela kroppen känns bara död. Det är fint väder ute, skulle va skönt med en långpromenad med Lars i höstsolen.. Men det hinner vi inte... Han har åkt in till Krauta och köpt badrumsgrejjer.. Jag sitter hos mamma i morgonrock och funderar på om jag ska ta en promenad eller sätta igång med pluggandet med en gång. Hiskeligt skönt ska det bli efter 6e november, oavsett om tentan går skit eller bra så kommer det kännas skönt för ett par dagar.
Jobbade igår och i fredags, halvdagar. Gick jättebra men man har kopplat bort hur mycket man går och rör sig under tiden man jobbar där, hela tiden. Inte ofta man sitter still. Kanske därför jag känner mig slut i kroppen, haha, dåligt tränad nu för tiden av en hel del anledningar :) Men det är roligt och gamlingarna är tacksamma för så mkt.

Nej nu ska jag ta och kika om det finns nå vettiga hörnbadkar med lite bubbel som skulle passa i vårat badrum, se vad priset är på det. Pengarna de rullar, men det är ju det dom är till för.. Haha.

På fredag är det en stor dag, 24e oktober. Ska bli spännande och lite, eller mycket nervöst är det. Hoppas det är som vi önskar nu. Det finns faktiskt en viss rädsla där som gjort och gör att jag inte vågar hoppas på för mycket. Vi får se helt enkelt, hoppas och tro på det bästa :)

På torsdag ska jag följa med mamma som sällskap upp till Ljusdal, tror jag det var, när hon ska upp och ha en visning av PXC underkläder för ett gäng glada tjejer.

Imorgon ska jag nog ta mig in till Gävle och träffa Cecilia på dagen innan hon ska skriva C-uppsats på eftermiddagen, så då får jag sätta mig och plugga då jag med och kanske passa på att hälsa på pappa också.

Ha en skön söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0