Uttråkad.. Plöh.

Nu har motivationen försvunnit för att plugga idag.. Fast jag har bara en grej kvar på min planering för idag, ortopedi det är iaf lite mer intressant än blodsjukdomar och njursjukdomar som är lite av det andra jag läst om idag. Känns som jag bara hattar mig igenom allt och sen snurrar allt i huvudet. Usch.



Inatt har jag inte sovit nå bra heller känns det som, vridit och vänt på mig hundra gånger, kissnödig och att det har stramat i magen på nå konstigt sätt. Känns som den lilla verkligen har bytt ställning/varit livlig men jag vet inte om man känner sånt redan nu.. En sak jag vet iaf är att livmodern håller på och utvidgar sig typ hela tiden känns det som, lite då och då, ger lindriga menssmärtor om man ska försöka förklara det så. Vaknade klockan 05.10 och va ner å kissa i kylan i källaren, då var Lars tydligen pigg och skulle åka och jobba tidigare och jobba in en timme sen igår, sen låg jag vaken till strax för 06.30 å sov lite halvt till 9.30, frukost å en stunds filosofiering liggandes på soffan med Telias utbud av "soft-radiokanal" va faktiskt väldigt skönt och avslappnande att ligga och lyssna på lugn musik. Sen har jag bara pluggat och tvättat med den ena tvättmaskinen jag inte gillar överhuvudtaget, tvättade nå program som tydligen inte tömde vattnet så vad händer... Jo det bara forsar ut en halvmaskin med vatten på golvet och mina fötter. Sen var det bara att stänga så fort hjärnan hade kopplat och starta centrifiguering och sen försöka få upp h-tes luckan igen som krånglar ett par ggr innan man får upp den. Nu är iaf Lars stolstyg till förarsätet rent, hoppas han är nöjd för det. Jag har haft en kass dag och det börjar bli mörkt, en promenad blir det när jag är klar med ortopedin. Ska försöka koncentrera mig en stund till. 1timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0