Lördag

Klev upp vid halv elva tiden, var inte på världens bästa humör.. Haha, alltid är det nått nuförtiden..
Drog med mig Darlo till Trebo och gick där i ganska rask takt i 45-50minuter och gick även på stranden där och saknade sommaren mer och mer, nu börjar den tuffa tiden på året för min del. Gillar inte alls mörkret och kylan. Mysigt dessvärre ska det bli i ett hus där man kan pyssla och baka en massa i när inte vädret är ens vän mer. Massa ljus, filtar å den nya soffan!!!
Humöret blev lite bättre efter den turen både pga att kroppen blev rensad och orden flög iväg som snurrar i huvudet. Mycket av mitt humör beror nog på att jag är stressad i kroppen, börjar känna igen mina symtom nu... Orolig, tristess i kroppen, rastlös, trött, orkeslös, ingen lust med att plugga även fast jag känner att jag måste, kan inte slappna av riktigt nångång, stressad över småljud såsom surr från elektriska apparater, sms, ringsignaler. Vid sådana här stunder får jag bara lust att fly ut till skogen där allt är lugnt och stilla. Det får nog ta och komma en sån helg så snart vi fått ordning, bara få vara. Hälsa på mormor och morfar och bli lite bortskämd.

Vi var till köpis en sväng igår på eftermiddagen/kvällen, en affär i hela bygget har kläder man kan ha nu, och som vanligt när man är i "normal" strl (visserligen inte tjock och inte pinnsmal) så är det ju självfallet så utplockat det kan bli på de strl som "alla" har!! Så nu ska jag besöka H&M med jämna mellanrum och åka dit de dagar får varor.

Mamma är påväg hem från Ullared nu, hon har shoppat loss till hela familjen, inklusive mig! Haha även fast hon sa i torsdags att nu har jag inga barn längre jag behöver köpa kläder till, de är stora och kan klara sig själva. Haha, tji fick hon :) Hon hade handlat 2par byxor och 2par tröjjor, får se vad det är för något när hon kommer hem. Brukar inte vara några problem när hon shoppar kläder.

Idag ringde säljaren till huset med dolt nr till mig, har aldrig pratat med människan förr och blev lite fundersam. Han sa vad han hette och kontrollerade att det var jag Sandra som var ihop med Lars, ja så är det sa jag, så sa han vidare ja nu undrar du säkert hur jag har fått ditt nummer, jag bara jaaa hmm, å tänkte vad vill människan haha, sen sa han ja numret ditt fick jag av din brorsa.. Tänkte för mig själv, vilken av dom.. Då sa han det också, från Hans. Gobiten. Hans har tydligen varit hos säljaren och badat och klippt gräs om somrarna med sin pappa.. Så så var det. Säljaren ville växla några ord med Lars, men han hade inte funnit hans nr så då tog han väl till sina kontakter :P

Å så Hans då för några veckor sen: "Sandra, om jag klipper gräset åt er med den där gräsklipparen "säljaren" har, får jag bada hos er då hur mkt jag vill?"  Haha, go är han.. Självklart får han det, även utan att behöva klippa gräset men han tyckte det var så roligt så han ville.. Så visst får han det :)


IDAG:
Är jag totalt färdig med Farmakologi delen för hela tentan. Nu är en sak avklarad!!!
Ska försöka ta mig igenom nutritionen idag också, sen får det vara. Lite ledig måste man ha också.

Undrar om darlo kommer hem snart igen, våra möbler å diskmaskin är påväg hemåt iaf :) Han är duktig han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0