Semlor idag!!!!

Haha ja så vi har väntat ända sen de började sälja dom! Idag är det dags, för idag är det Fettisdag och en tradition är en tradition: idag äter man semlor! Så Lars kommer hem med semlor idag efter jobbet :D

Å barnrummet börjar bli klart nu, inredning som saknas å en tanke flög in i mitt huvud att det vore väldigt fint med rätt stora posters inramade med Nalle Puh tema på två av väggarna, att man sätter dom med lagomt mellanrum mellan varandra.. Lära ju fråga Lars om han va anti mot Nalle Puh, det var han icke! Så får se då om de blir å beställa eller hitta nå billiga nån annanstans :) Den här sidan verkar ju bra annars å beställa ifrån. Får se vad pengarna räcker till den här månaden eller om de blir nästa! Bilstol ska ju inhandlas nu snart!

Nu är första föreläsningen gjord för distansutbildningen å de gick ju bra.. Handlade om konflikter så rätt intressant! Vänta tills 14.30 när våran basgrupp ska ha möte via maratec... Sen så tänker jag ta mig lite sportlov tills på fredag!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Åå nu är det verkligen inte långt kvar för er!! Va spännande...=) Nu längtar jag tillbaka till min egen förlossning!! Trots att det gjorde lite ont, så var det en underbar upplevelse!! Hoppas allt går bra för er och att du får en lagom lång förlossning!! Ser framemot dagen..=)



Du får ta och lägga ut lite bilder på rummet sen..=) Va har ni köpt för vagn föressten?! Nyfiken ju..hihi!



Ha de så bra! =)

2009-02-26 @ 23:01:49
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0