3 av 4 resultat inne..

..fast jag väntar spänt på det fjärde! Uscha, vill bara få veta nu oavsett hur det gått så jag kan släppa det där.

Resultaten för vårdpedagogik kursens tre olika moment är jag nöjd med, med tanke på att motivation tröt även där:
OM010G Omvårdnad GR (B), Vårdpedagogik 7.5      
  3000 Individuell skriftlig uppgift 2.5 C   2008-11-28
  1000 Undervisningsövning 1.5 E   2008-12-05
  2000 Grupparbete (poster) 3.5 D   2008-12-10

å att få C på en individuell skriftlig uppgift till den läraren det glädjer mig nå enormt! Annars brukar det bli ett D, inte så dåligt det heller men ändå ett snäpp högre :) Jag kan om jag vill, oavsett om jag gör det i tid eller dagen innan! Tänk vilken tur att jag inte gav upp dagen innan det skulle vara inne! Å de där muntliga grejjerna är jag tacksam för att jag fått godkänt för :P

Nu ska jag fortsätta granska den här engelska vetenskapliga artikeln å jag har aldrig tyckt om kvantitativa artiklar så det här är inte skoj, göra det ännu mer krångligt med engelska när de omvandlar information till siffror som ska in i diagram å tabeller.. Men men, det går. Sakta men säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0