GRATTIS Petra & Stoffe till eran Matilda!

ooooh, vad glad jag blir samtidigt som jag längtar så jag spricker snart till våran dag är här också!

Det är faktiskt lite roligt och det känns otroligt bra att vi stött på varandra igen, efter 9-10 år sådär? När jag bytte skola från Petre till Hedäng när vi började 8an och innan dess har vi känt varandra och varit riktigt bra vänner ända sen dagis och sen gått i samma skola under hela tiden! Ännu roligare att vi får barn nästan samtidigt också, blir väl förmodligen en månad emellan dom eftersom Matilda kom i söndags 8/3 och våran skrutt är beräknad till 3/4. Nu har man ju någon att vända sig till som sitter i samma situation som man dessutom har ett visst förtroende kvar för fortfarande, så hoppas det blir att umgås i vår och sommar när våra vardagar fått lite mer rutin med bäbisar och allt!




Kommentarer
Postat av: petra

:) Vi måste ses oftare Sandra!

2009-08-30 @ 16:11:06
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0