Måndag igen

och man är ensam hemma igen om dagarna, men tänk va trevligt man har när det närmar sig helgen och när helgen är här. Då brukar det bli besök hos både mamma och pappa, samt att Lars är hemma lördag och söndag så man kan gå ut och gå en liten sväng om det inte trycker på allt för mycket å även hitta på nå annat än bara sitta hemma!
Egentligen borde jag sitta och kika på föreläsningen sen i onsdags, men att plugga nu kan jag säga att det inte är skoj! Totalt noll motivation oftast å tankarna är runt det som skall komma skall samt dessa förberedelser man vill poa med :) Men nu är det inte mycket kvar, 2veckor, så de får gå som det går.. Har 2 seminarium kvar på internet och sen en tenta nästa fredag..
Det är nästan som Lars sa igår när vi var på Willys å träffa på någon utav hans kompisars pappa till en kompis som åkt in till BB med sin tjej... Att nu känns det verkligen som det är dags snart för oss med när "alla" andra får barn och får åka in till BB.. Det är ju trots allt 3 veckor kvar nu bara :) ♥
Det som är skönt som jag började känna av förra veckan är att humöret har stabiliserat sig nu jämfört med tidigare och även Lars har märkt av det fick jag höra igår.. Det känns väldigt skönt för nu känns det som det är vi två igen på riktigt och allt känns som det ska vara. Det är en riktig berg- och dalbana för båda två tror jag under en graviditet, speciellt den första kanske, allt förändras ju både för en själv och andra. Sen att det har varit mycket och att allt börjar lugna ner sig nu har nog en väldigt stor betydelse. Så det känns helt klart att man mår bättre nu och faktiskt orkar tänka på att vara lite mer social än tidigare.

 
Nu är det väl dags att käka frulle och duscha innan magen börjar klia allt för jäkligt, för det är sånt jag roar mig med också om jag blir för varm så är det kört. Kommit fram till att det bara är duschen som hjälper samt barnpuder/talk som lugnar lite. Jag misstänker att det är graviditetsklåda som är så vanligt, sitter å pratar med Petra på msn lite var och varannan dag emellanåt å hon hade samma problem... Å att smörja sig hjälper absolut inte mer än för stunden.


Sen är det dags att plugga........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0