Vårväder

solen är här, det känns som det är dags att gå ut nu.. Försökte komma upp til nio till vårat basgruppsmöte.. Men jag vet inte vad som har hänt med mig nu igen för nu är 12timmars nattsömnen här igen och det går inte att komma upp innan 10 även fast vi går å lägger oss då också. Fast ifs är det rätt skönt, fast sånna här dagar är det ju inte så bra..
Idag väntar även barnmorskan på oss och det känns som den lilla bäbisen har fixerat sig nu för det har blivit lugnare i magen nu och man känner nästan bara när den rör sig och sparkarna har försvunnit mer och mer, kommer en liten kick ibland och dom känns kan jag lova! Det är ju ifs rätt trångt nu i magen, så jag tycker den gott och väl kan titta ut nu.. Fast det vill helst inte Lars än på en vecka.. Så vi får väl hålla oss till tåls.. Det är ju barnet som bestämmer när det ska komma roligt nog!  ♥

   

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej skönt att höra att vårsolen nått hem till er oxå :)

Hittade eller fick ni tag på skötbordet?

2009-03-19 @ 19:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0