Kväller

ja det är det nu. Mera positiv energi än tidigare :) Har varit iväg och slagit "på Karin" eller mitsarna hon höll i iaf ;) Så nu känns det väldigt bra i kroppen igen, ikväll iaf imornbitti är en annan femma, rensat ut lite orosmoln å stress över ingenting egentligen men det är så mkt man ska tänka på hela tiden. Fick det iaf fixat med nya gardiner även i datarummet samt gjorde iordning lite fint på detta eleganta skrivbord! Under tiden jag fixade med detta somnade Linnéa i babygymmet framför DisneyChanel.
Såg idag på blocket att soffbordet vi vill ha från IKEA finns där å till en tusenlapp billigare än nytt... Men det är ändå 1500 det handlar om å det går ju inte nu :( så får helt enkelt vänta å ha tålamod. Folk hinner väl tröttna på de innan vi hinner köpa ett ;) Men vitt ska det va, helst de flesta möbler! :)

Dags för duschen nu, Lars sitter nere och spelar på sin nya pärla, elgittarren. Skönt att komma hem och höra att allt har gått bra även fast det varit kvällsgnäll som vanligt, först åt hon upp banangröten medan jag var påväg ut genom dörren å sen åt hon upp nästan all ersättning. Linnéa hade fått bada (å även lämnat spår efter sig i vattnet) å sen hade hon blivit insmord och fått dropparna, tänk vilken papps hon har haft ikväll som kom ihåg allt! Det är inte bara vi blivande mammor och mammor som inte har hjärnverksamheten på ON alla gånger!

Mina gopluttar som jag älskar mest av allt!

Å förresten på visningen så verkar de intresserade, ett par. Sen var även de från Hofors intresserade fortfarande å våran mäklare ska ut dit å fixa å lägga ut deras hus på måndag nästa vecka. Så snart kanske, vi får hålla tummarna och ha tålamod!

Nä, dags för duschen nu. Imorn ska jag och Linnéa fika med mammorna + bäbisarna från föräldragruppen som avslutades förra veckan. Klockan 10 är det redan. Tror Lars får släppa av mig där å sen får vi gå hem igen efteråt om han ska ha bilen imorn för det kanske blir en promenad med mammorna också. Så jäklar ja, vad jag motionerar. Ska inte dessa sista kilon försvinna någongång då eller? som tycks etsat sig fast på insida lår, rumpa å mage. Men å andra sidan är man rätt nybliven mamma än, så är rätt nöjd ändå :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia och Patrik

Vi håller tummarna på att huset blir sålt snart:)

Hör av dig o beräta så man vet..

Kram...

2009-09-08 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0