Återkommer strax!

Lika som höstrusket smyger sig på vissa dgr liksom de brittiska sensommardagarna kommer fram emellanåt så börjar suget på att börja skriva av sig komma igen. Det är inte många minuter som tvåbarnsmor som man kan sitta framför datorn å bara koppla av, kanske en sväng på kvällen? När resten av det nödvändigaste i hushållet har fixats, ja för det finns ju alltid, förbannade alltid, något att sysselsätta sig med. Dock behövs den där stunden för sig själv också, lite ny ork och energi som kommer.

Jag ska, en vacker dag, skriva om min förlossning med William. För att ha det nedskrivet, att kunna läsa och minnas de känslor som upplevdes och allting runtomkring. Förlossningen med Linnéa finns nedskriven, såhär i efterhand så var den inte den optimala. Samtidigt så var det den första förlossningen och man vet inte alls vad man har att vänta men sen vart jag igångsatt också och även personal som kanske inte riktigt såg det jag kände, rädsla.

Nu har vi två underbara barn tillsammans och de är friska och krya bortsett från tänder och förkylningar pö om pö.

Återkommer som sagt, nu DHW.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Äntligen har du skrivit ngt:)

2011-10-05 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0